neděle 28. srpna 2016

1_2.0

Chybím ti?
Pověz...

Máš někdy chuť naskočit do nejbližšího vlaku a vydat se za mnou?
Přeješ si někdy potkat mě stát na ulici nebo před tvým domem?
Chceš někdy vyměnit vše, co máš, za chvilku v mém objetí?
Toužíš někdy říct mi o všech plánech, které se mnou máš?
Cítíš někdy fyzickou bolest při vzpomínce na můj dotek?
Myslíš někdy na to, jaké bude naše příští shledání?
Je ti někdy úzko z toho času, který nás rozděluje?

280820161932 M

Je mi ľúto času, ktorý nás rozdeľuje. Na ostatné otázky je mi ťažké odpovedať. Snažím sa potláčať smutné myšlienky s tebou. Nemám na nich energiu. Asi by som sa zbláznil, keby som sa nad tým zamýšľal. Som ako kôň s klapkami na očiach, ktorý vidí len dopredu. V okamihu, v ktorom sa lúčime mám chuť naskočiť do vlaku a odisť s tebou. Keď vlak odchádza, tak myslím už len na ten, ktorý mi ta znova prinesie. Škrtám dni v kalendári a snažím sám seba presvedčiť, že to celé má zmysel. No mám pocit, že ťa pomaly strácam, lebo ťa nevládzem milovať tak veľmi ako by si si želala, že nepociťuješ moju lásku, tak ako sa patrí, že sa ti nedokážem venovať dostatočne... To ma trápi najviac.

Fyzickú bolesť nepociťujem. Skôr je to psychická prázdnota a citová otupelost, pretože moje srdce patrí tebe. So svojím príchodom mi ho prinesieš a ožijem. S tvojim odchodom si ho zoberieš a telo za ním plače. Potom sa premením na pracovný stroj – existujem a fungujem za účelom plnenia úloh. Keď ťa vidím na Skype, si ako záblesk života, spomienka, že žijem. Nemám potrebu rozprávať. Len si užívam teba – trailer na život.

280820162152 T

Žádné komentáře:

Okomentovat